Do szkolenia pozostało
  • data 2019-03-21– 2019-03-21
  • cena szkolenia 900 PLN BUR od 180 PLN (netto)
  • Miejsce Owocowa 19
    40-005 Katowice
  • kontakt +48 502 54 00 80
Zapisz się
140x140

USŁUGA DOFINANSOWANA W RAMACH BUR

Reprezentujesz firmę do 250 osób? Wykorzystaj dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej na doradztwo i szkolenia. W zależności od województwa i wielkości firmy dofinansowanie wynosi nawet do 80% wartości usługi.

Dowiedz się więcej

O SZKOLENIU

Ekologiczny marketing, jeszcze kilka lat w Polsce był niszowym tematem, nie zajmującym szczególnej uwagi marketerów. Wraz z rozwojem rynku, pojawieniem się nowych pokoleń konsumentów, wzrostem świadomości ekologicznej kupujących, marki uwzględniające aspekt środowiskowy przeszły z niszy do mainstreamu, również w Polsce. To sprawia, że marketerzy i osoby odpowiedzialne za rozwój marki nie mogą ignorować tego trendu. Coraz częściej biznes zastanawia się jakie wartości i cechy produktu może zaoferować konsumentom, którzy przy podejmowaniu decyzji zakupowej kierują się atrybutem „eko”. Ekologiczne marki stoją często przed wyzwaniem jak zakomunikować o produkcie, jak dotrzeć do konsumenta i jak kreować długofalową politykę ekologicznej marki? Co jest dziś absolutnym must have w budowaniu ekologicznej marki, a co jest tylko „zielonym mydleniem oczu”?  Jakie wartości wyznaje dziś mój klient i co moja marka ma mu w ich kontekście do zaoferowania? Szkolenie ma na celu sprowokowanie odpowiedzi na te (i wiele innych) pytań oraz odnalezienie własnej marketingowej zielonej ścieżki. Podczas szkolenia czerpiemy z realnych doświadczeń firm i marek – tego nie nauczy żadna książka! Szkolenie będzie prowadzone w formie interaktywnego wykładu z wykorzystaniem ćwiczeń angażujących uczestników. Liczne case studies nadadzą szkoleniu wymiar praktyczny.

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO

  • Właścicieli firm, osób zarządzających marką, zwłaszcza z branż oferujących produkty ekologiczne
  • Pracowników działu marketingu, reklamy oraz innych osób odpowiedzialnych za promocję firmy
  • Specjalistów pragnących podążyć nowymi trendami i zrozumieć potrzeby klientów
  • Firm, które chcą być nowoczesne i zyskać rynkową przewagę nad konkurentami
  • Osób poszukujących nowych szans na rozwój swojego biznesu lub wzbogacenia portfolio usług o komponent ekologicznych

PORUSZANE ZAGADNIENIA

  • Ewolucja zielonych marek – ekologiczny marketing staje się mainstreamem
  • Zmiany nawyków i zachowań konsumenckich. Nowe kanały dotarcia do klientów.
  • Segmentacja klientów według ekologicznych zagadnień – motywy i strategie zakupowe zielonych konsumentów
  • Wartości dla Twoich klientów – budowa modelu Value Propositions
  • Strategie zielonego marketingu
  • Cykl życia produktu – projektowanie + eko-innowacje
  • Narzędzia komunikacji dla odpowiedzialnej marki
  • Wiarygodność i autorytet marki vs. greenwashing
  • Trendy i Casestudies
  • Rola CSR w budowaniu ekologicznej i godnej zaufania marki

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • Przeformułowanie myślenia o marce w kategoriach eko marketingu
  • Zbudowanie indywidualnego profilu value propositions
  • Przekrój możliwości i najlepszych praktyk
  • Wiedza, refleksja, impuls do działania

Agenda

ZIELONY MARKETING czyli jak dotrzeć z ofertą do klientów zorientowanych ekologicznie. Nowe wyzwania, strategia, nowe kategorie produktów /usług.

9.00 Rozpoczęcie szkolenia

  1. Ewolucja zielonych marek – ekologiczny marketing staje się mainstreamem
  2. Zmiany nawyków i zachowań konsumenckich. Nowe kanały dotarcia do klientów.
  3. Segmentacja klientów według LOHAS – motywy i strategie zakupowe zielonych konsumentów
  4. Wartości dla Twoich klientów – budowa modelu Value Propositions
  5. Strategie zielonego marketingu
  6. Cykl życia produktu – projektowanie + eko-innowacje
  7. Narzędzia komunikacji dla odpowiedzialnej marki
  8. Wiarygodność i autorytet marki vs. greenwashing
  9. Certyfikaty ekologiczne i oznakowania – rodzaje, sposoby uzyskania
  10. Trendy i Casestudies: rzeczozmęczenie, minimalizm stawia na jakość, antykonsumpcjonizm, ruchy społeczne, analiza trendów
  11. Rola CSR w budowaniu ekologicznej i godnej zaufania marki – dlaczego to się opłaca?

16.00 Zakończenie szkolenia

 

 

Lokalizacja

Przestronna sala szkoleniowa przy ulicy Owocowej znajduje się zaledwie 3 min. jazdy samochodem od katowickiego Spodka, dojazd od ulicy Korfantego.

Atutem tego miejsca jest dogodna lokalizacja i świetny dojazd z wielu kierunków aglomeracji śląskiej, a także bezpłatny parking tuż przy budynku. Uczestnicy  podczas przerw mogą skorzystać z sąsiadującego ogrodu. Sala ta jest również świetną bazą dla szkoleń teambuildingowych ze względu na towarzyszące zaplecze, a równocześnie lokalizację w samym sercu Katowic.

Trenerzy

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

Od ponad 13 lat zawodowo związana z marketingiem zarówno jako manager odpowiedzialny za prowadzenie działań marketingowych i PR w Polsce i na rynkach wschodnich, jak również jako coach, trener marketingu i doradca, pracujący dla wielu marek. Pomysłodawca i koordynator wielu projektów marketingowych i PR-owych w kraju i zagranicą. Specjalizuje się w marketingu na rynkach wschodnich, biegle włada i szkoli również w języku rosyjskim. Od 4 lat specjalizuje się również w tworzeniu strategii i wizerunku ekologicznych marek oraz wdrażaniu w firmach działań CSR (doradztwo, strategia). Akredytowany doradca CSR – PARP, tworzy strategie CSR dla firm, autorka i koordynatorka projektów z zakresu CSR wyróżnionych przez PARP. Prowadzenie szkoleń i warsztatów w zakresie CSR, komunikacji, roli wartości w marketingu. Ekspert CSR w konkursie „Opolska Marka”. Od 4 lat prowadzi również własną agencję marketingową SMART.

Entuzjastka zastosowania coachingu w tworzeniu strategii marketingowych i budowaniu marek. Propagatorka i miłośniczka dobrego wzornictwa i komunikacji wizualnej.

WYKSZTAŁCENIE

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego (Stosunki Międzynarodowe) i studiów podyplomowych Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (Zastosowanie Psychologii w Marketingu i PR). Ukończyła Szkołę Trenerów i Konsultantów Zarządzania Matrik, szkołę coachów Coach ACC ICF (wg standardów ICF) oraz Uniwersytet Moskiewski im. Lomonosova. Ukończyła liczne kursy i szkolenia w zakresie komunikacji wizerunkowej, CSR, marketingu.

Rekrutacja na to szkolenie została zakończona. Sprawdź najbliższe terminy szkoleń.