Do szkolenia pozostało
  • data 2019-03-22– 2019-03-22
  • cena szkolenia 900 PLN BUR od 180 PLN (netto)
  • Miejsce Owocowa 19
    40-005 Katowice
  • kontakt +48 502 54 00 80
Zapisz się
140x140

USŁUGA DOFINANSOWANA W RAMACH BUR

Reprezentujesz firmę do 250 osób? Wykorzystaj dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej na doradztwo i szkolenia. W zależności od województwa i wielkości firmy dofinansowanie wynosi nawet do 80% wartości usługi.

Dowiedz się więcej

W ostatnich latach również w Polsce obserwujemy coraz większą dojrzałość organizacji i przedsiębiorstw w zakresie prowadzenia działalności w sposób odpowiedzialny, zgodny z zasadami CSR. Jednak popularność tego terminu nie oznacza powszechnego zrozumienia jego znaczenia oraz roli jaką może odegrać w organizacji. Z obserwacji specjalistów wynika, że potrzebna jest edukacja podmiotów, interesariuszy, grup społecznych w zakresie społecznej odpowiedzialności, upowszechnianie usystematyzowanej wiedzy, promowanie dobrych praktyk, docieranie do sektorów, które nie miały styczności z tą tematyką, a posiadają duży potencjał do wdrożenia działań (MŚP, organizacje społeczne, związki zawodowe, jednostki administracji publicznej).

Celem warsztatu jest poznanie i zrozumienie idei CSR, wskazanie korzyści, zdefiniowanie obszarów wpływu i odpowiedzialności oraz praktyczne aspekty wdrażania CSR w organizacji, w tym możliwość korzystania z norm i standardów CSR.

Uczestnicy przekonają się, które z działań CSR pomogą zbudować silną i atrakcyjną markę pracodawcy, zbudować dobre i uczciwe relacje z klientami firmy, pomogą zakomunikować wartości, filozofię i misję działania firmy.

Solidna dawka wiedzy teoretycznej będzie ilustrowana konkretnymi przykładami działań firm w Polsce i za granicą oraz case study. Dzięki warsztatowej formule i zadaniom grupowym oraz przestrzeni na dyskusję i wymianę doświadczeń uczestnicy będą mogli poznane mechanizmy odnieść do własnych obszarów działalności i wygenerować pomysły do dalszej pracy z tematem społecznej odpowiedzialności biznesu.

CELE BIZNESOWE

  • zdefiniowanie obszarów wpływu i odpowiedzialności społecznej firmy strategia wdrażania CSR w organizacji
  • możliwość korzystania z norm i standardów CSR w biznesie (norma ISO 26000)

CELE EDUKACYJNE

  • poznanie i zrozumienie idei CSR
  • wskazanie korzyści, zdefiniowanie obszarów wpływu i odpowiedzialności oraz praktyczne aspekty wdrażania CSR w organizacji, w tym możliwość korzystania z norm i standardów CSR
  • poznanie dobrych praktyk i wdrożeń w zakresie CSRw Polsce i za granicą – case study, konkursy CSR

Agenda

  1. Definicje, zakres i rozumienie CSR – czym jest, a czym nie jest CSR: CSR a działania public relations/sponsoring/filantropia
  2. Norma ISO 26000, obszary wyszczególnione w normie
  3. Pojęcie interesariuszy i mapy interesariuszy – tworzenie i metody mapowania.
  4. Korzyści krótko i długoterminowe dla firm, organizacji oraz ich interesariuszy wdrażających politykę i działania CS
  5. Odpowiedzialność i zrównoważony rozwój
  6. Wdrażanie CSR w praktyce – spójność podejmowanych działań z założeniami strategii i obszarami odpowiedzialności
  7. Case studies, analiza działań, praktyk
  8. Instrumenty CSR.
  9. Rola strategii CSR w organizacji: od kluczowych obszarów odpowiedzialności do kompleksowego wdrożenia
  10. Raportowanie CSR
  11. Bariery we wdrażaniu CSR

Lokalizacja

Przestronna sala szkoleniowa przy ulicy Owocowej znajduje się zaledwie 3 min. jazdy samochodem od katowickiego Spodka, dojazd od ulicy Korfantego.

Atutem tego miejsca jest dogodna lokalizacja i świetny dojazd z wielu kierunków aglomeracji śląskiej, a także bezpłatny parking tuż przy budynku. Uczestnicy  podczas przerw mogą skorzystać z sąsiadującego ogrodu. Sala ta jest również świetną bazą dla szkoleń teambuildingowych ze względu na towarzyszące zaplecze, a równocześnie lokalizację w samym sercu Katowic.

Trenerzy

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

Od ponad 13 lat zawodowo związana z marketingiem zarówno jako manager odpowiedzialny za prowadzenie działań marketingowych i PR w Polsce i na rynkach wschodnich, jak również jako coach, trener marketingu i doradca, pracujący dla wielu marek. Pomysłodawca i koordynator wielu projektów marketingowych i PR-owych w kraju i zagranicą. Specjalizuje się w marketingu na rynkach wschodnich, biegle włada i szkoli również w języku rosyjskim. Od 4 lat specjalizuje się również w tworzeniu strategii i wizerunku ekologicznych marek oraz wdrażaniu w firmach działań CSR (doradztwo, strategia). Akredytowany doradca CSR – PARP, tworzy strategie CSR dla firm, autorka i koordynatorka projektów z zakresu CSR wyróżnionych przez PARP. Prowadzenie szkoleń i warsztatów w zakresie CSR, komunikacji, roli wartości w marketingu. Ekspert CSR w konkursie „Opolska Marka”. Od 4 lat prowadzi również własną agencję marketingową SMART.

Entuzjastka zastosowania coachingu w tworzeniu strategii marketingowych i budowaniu marek. Propagatorka i miłośniczka dobrego wzornictwa i komunikacji wizualnej.

WYKSZTAŁCENIE

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego (Stosunki Międzynarodowe) i studiów podyplomowych Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (Zastosowanie Psychologii w Marketingu i PR). Ukończyła Szkołę Trenerów i Konsultantów Zarządzania Matrik, szkołę coachów Coach ACC ICF (wg standardów ICF) oraz Uniwersytet Moskiewski im. Lomonosova. Ukończyła liczne kursy i szkolenia w zakresie komunikacji wizerunkowej, CSR, marketingu.

Rekrutacja na to szkolenie została zakończona. Sprawdź najbliższe terminy szkoleń.