Do szkolenia pozostało
  • data 2019-10-03– 2019-10-04
  • cena szkolenia 2500 PLN BUR od 500 PLN (netto)
  • Miejsce Owocowa 19
    40-005 Katowice
  • kontakt +48 502 54 00 80
Zapisz się
140x140

USŁUGA DOFINANSOWANA W RAMACH BUR

Reprezentujesz firmę do 250 osób? Wykorzystaj dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej na doradztwo i szkolenia. W zależności od województwa i wielkości firmy dofinansowanie wynosi nawet do 80% wartości usługi.

Dowiedz się więcej

O SZKOLENIU

Zacznij inwestować w odpowiednie kanały reklamowe w sieci oraz analizuj działania zewnętrznych firm świadczących Ci usługi reklamowe! Poprzez odpowiednie określenie celów biznesowych Twojej strony internetowej dowiedz się w jaki sposób możesz zwiększyć ruch oraz zwielokrotnić zysk i pozyskać nowych klientów. Naucz się odpowiednio analizować dane, wyciągaj odpowiednie wnioski i działaj skutecznie, aby zwiększyć ROI!

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO

  • Właścicieli firm
  • Specjalistów ds. marketingu, reklamy oraz innych osób odpowiedzialnych za promocję firmy w Internecie
  • Firm usługowych i handlowych, dla których strona internetowa to podstawowe narzędzie sprzedaży
  • Osób zlecających pozycjonowanie i prowadzenie kampanii AdWords firmom zewnętrznym
  • Osoby zamierzające rozpocząć swoją karierę w marketingu internetowym
  • Osoby chcące promować swój produkt lub usługę online

PORUSZANE ZAGADNIENIA

Dzień 1: WARSZTATY Google Ads od podstaw do eksperta
Dzień 2: WARSZTATY Google Tag Manager i Google Analytics

Dzięki szkoleniu uczestnicy zdobędą wiedzę jak wydawać swoje budżety na reklamę w systemie Google Ads w sposób optymalny i zgodny z rekomendacjami Google.

Uczestnik pozna:
– Sposób działania systemu reklamowego Google Ads
– Rodzaje reklam
– Typy dopasowań słów kluczowych
– Budowę listy słów kluczowych i podział na grupy reklam
– Sposób pisania skutecznych tekstów reklamowych
– Sposoby optymalizacji jakości reklam
– Założenia skutecznej strony docelowej
– Budowę kampanii graficznej w sieci reklamowej Google
– Tworzenie reklamy remarketingowej
– Metody pomiaru i analizy skuteczności reklam w Google Analytics
– Sposoby mierzenia konwersji i działania narzędzia Google Tag Manager

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • Uczestnik zdobędzie podstawową i zaawansowaną wiedzę nt. działania systemu reklamowego Google.
  • Uczestnik będzie mógł w należyty sposób zweryfikować działania agencji na swoim koncie lub we własnym zakresie zacząć prowadzić działania w panelu reklamowym Google.
  • Uczestnik zidentyfikuje kanały reklamowe, które przynoszą największy zwrot z inwestycji.
  • Uczestnik zrozumie jak użytkownicy popadają w interakcje z jego stroną internetową i czego na niej szukają.
  • Uczestnik będzie mógł skorzystać z dodatkowych konsultacji z trenerem w ramach wsparcia poszkoleniowego.
  • Uczestnik zdobędzie wartościowe kontakty i znajomości biznesowe (networking).
  • Uczestnik otrzyma dodatkowe kupony zniżkowe i rabatowe na przydatne w tworzeniu kampanii narzędzia marketingowe.

WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Na to szkolenie zalecamy zabrać własny laptop lub tablet z dostępem do konta reklamowego. Osoby nie posiadające jeszcze takiego konta będą je mogły utworzyć podczas szkolenia. Praca na komputerach podczas szkolenia pomoże utrwalić zdobywaną wiedzę i pracować nad własnymi kampaniami rozwiązując od razu pojawiające się wątpliwości i pytania.

Agenda

Dzień 1: Google Ads od podstaw do eksperta

09.00 Rozpoczęcie szkolenia

  • Wprowadzenie do reklamy Google Ads
  • Plusy i minusy płatnych linków w wyszukiwarce
  • Rodzaje reklam Google Ads
  • Wyjaśnienie podstawowych pojęć CPC, CPM, CTR itp.
  • Omówienie zasady aukcji w Google Ads oraz istoty wyniku jakości
  • Modele płatności w Google Ads
  • Początek pracy z systemem Google Ads
  • Tworzenie konta oraz konfiguracja płatności
  • Nawigacja po koncie i struktura kampanii
  • Tworzenie pierwszej kampanii tekstowej w sieci wyszukiwania
  • Tworzenie skutecznych tekstów reklamowych
  • Tworzenie list słów kluczowych przy pomocy odpowiednich narzędzi
  • Typy dopasowań słów kluczowych

11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

  • Rozszerzenia reklam
  • Optymalizacja kampanii tekstowych
  • Optymalizacja strony docelowej
  • Planowanie kampanii displayowej w sieci reklamowej
  • Skuteczne targetowanie reklam graficznych
  • Tworzenie atrakcyjnych kreacji graficznych i przykłady skutecznych reklam graficznych

13:30 – 14:00 Przerwa obiadowa

  • Remarketing – docieraj do osób, które już odwiedziły Twoją stronę
  • Remarketing w wyszukiwarce RLSA
  • Omówienie przydatnych narzędzi ułatwiających tworzenie kampanii
  • Analiza działań konkurencji i analiza statystyk aukcji
  • Nowości w Google Ads z drugiej połowy 2018 i 2019 roku
  • Reklama wideo w serwisie Youtube
  • Reklama na Gmailu
  • Reklama produktowa (PLA)
  • Edytor reklam i aplikacja mobilna
  • Najczęstsze problemy i metody ich rozwiązywania

17.00 Zakończenie 1 dnia szkolenia. Networking, rozmowy na temat biznesu i nie tylko.

Dzień 2: Google Tag Manager i Google Analytics 

09.00 Rozpoczęcie szkolenia

  • Śledzenie konwersji w Google Ads
  • Google Tag Manager – konfiguracja konta i dodanie kodu śledzenia
  • Dodawanie kodu śledzenia Google Analytics przez Google Tag Manager
  • Publikowanie tagów, konfiguracja zdarzeń i wirtualnych odsłon
  • Korzyści wynikające z korzystania z Google Analytics
  • Dane zbierane w systemie i struktura panelu Google Analytics
  • Omówienie podstawowych wskaźników i ich interpretacja
  • W jaki sposób uzyskane dane pomogą nam przy prowadzeniu naszego serwisu?
  • Założenie konta, konfiguracja profilu oraz instalacja kodu śledzącego
  • Administrowanie kontem GA (dodawanie użytkowników, konfiguracja pulpitów nawigacyjnych, automatyczne raporty, eksport danych, skróty)

11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

  • Konfiguracja celów na stronie oraz wizualizacja ścieżek ich realizacji
  • Omówienie źródeł ruchu, zachowania użytkowników oraz ich lojalności, treści na stronie
  • UTM’y i źródła ruchu – narzędzia do budowania adresów URL
  • Połączenie Google Analytics z Google Search Console

13:30 – 14:00 Przerwa obiadowa

  • Integracja Google Analytics i Google Ads
  • Moduł E-commerce
  • Zaawansowane raporty Google Analytics
  • Omówienie ścieżek wielokanałowych
  • Alternatywy dla Google Analytics i inne przydatne narzędzia

17.00 Zakończenie 2 dnia szkolenia. Wręczenie certyfikatów.

Lokalizacja

Przestronna sala szkoleniowa przy ulicy Owocowej znajduje się zaledwie 3 min. jazdy samochodem od katowickiego Spodka, dojazd od ulicy Korfantego.

Atutem tego miejsca jest dogodna lokalizacja i świetny dojazd z wielu kierunków aglomeracji śląskiej, a także bezpłatny parking tuż przy budynku. Uczestnicy  podczas przerw mogą skorzystać z sąsiadującego ogrodu. Sala ta jest również świetną bazą dla szkoleń teambuildingowych ze względu na towarzyszące zaplecze, a równocześnie lokalizację w samym sercu Katowic.

Trenerzy

trener Robert Słowik

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

Z branżą szkoleniową związany od 2014 roku. Od 2016 roku zarządza kilkuosobowym działem marketingu w firmie HRowej, która od tego czasu realizuje strategię „wyłącznie marketing internetowy”, i która m.in. dzięki transformacji budżetów do digital’a zaliczyła w ostatnich 3 latach wzrosty przychodów ~60% rok do roku. Uczestnikom szkoleń przekazuje swoje doświadczenia zdobyte w pracy informatyka, handlowca i web developera. W ramach współpracy z markami Learn Power Group, Auto Master, Projektszkoleniowy.pl. przeprowadził dziesiątki szkoleń z tematyki marketingu internetowego. Ceryfikowany specjalista Google Ads, Google Analytics oraz absolwent międzynarodowego kursu Digital Marketing Institute (Professional Diploma oraz Strategy & Planning). Z wykształcenia informatyk. Fan nowych technologii, robotyki i automatyzacji.

WYKSZTAŁCENIE

Wykształcenie wyższe inżynierskie
Absolwent Politechniki Opolskiej na kierunku Informatyka
Certyfikowany Specjalista Digital Marketing Intitute – Digital Marketing Professional oraz Strategy & Planning
Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics (Google Partners).

Rekrutacja na to szkolenie została zakończona. Sprawdź najbliższe terminy szkoleń.