
Do szkolenia pozostało
- data 2019-05-30– 2019-05-31
- cena szkolenia 2500 PLN BUR od 500 PLN (netto)
- Miejsce
Owocowa 19
40-005 Katowice - kontakt +48 502 54 00 80
O SZKOLENIU
Zacznij inwestować w odpowiednie kanały reklamowe w sieci oraz analizuj działania zewnętrznych firm świadczących Ci usługi reklamowe! Poprzez odpowiednie określenie celów biznesowych Twojej strony internetowej dowiedz się w jaki sposób możesz zwiększyć ruch oraz zwielokrotnić zysk i pozyskać nowych klientów. Naucz się odpowiednio analizować dane, wyciągaj odpowiednie wnioski i działaj skutecznie, aby zwiększyć ROI!
SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO
- Właścicieli firm
- Specjalistów ds. marketingu, reklamy oraz innych osób odpowiedzialnych za promocję firmy w Internecie
- Firm usługowych i handlowych, dla których strona internetowa to podstawowe narzędzie sprzedaży
- Osób zlecających pozycjonowanie i prowadzenie kampanii AdWords firmom zewnętrznym
- Osoby zamierzające rozpocząć swoją karierę w marketingu internetowym
- Osoby chcące promować swój produkt lub usługę online
PORUSZANE ZAGADNIENIA
Dzień 1: WARSZTATY Google Ads od podstaw do eksperta
Dzień 2: WARSZTATY Google Tag Manager i Google Analytics
Dzięki szkoleniu uczestnicy zdobędą wiedzę jak wydawać swoje budżety na reklamę w systemie Google Ads w sposób optymalny i zgodny z rekomendacjami Google.
Uczestnik pozna:
– Sposób działania systemu reklamowego Google Ads
– Rodzaje reklam
– Typy dopasowań słów kluczowych
– Budowę listy słów kluczowych i podział na grupy reklam
– Sposób pisania skutecznych tekstów reklamowych
– Sposoby optymalizacji jakości reklam
– Założenia skutecznej strony docelowej
– Budowę kampanii graficznej w sieci reklamowej Google
– Tworzenie reklamy remarketingowej
– Metody pomiaru i analizy skuteczności reklam w Google Analytics
– Sposoby mierzenia konwersji i działania narzędzia Google Tag Manager
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
- Uczestnik zdobędzie podstawową i zaawansowaną wiedzę nt. działania systemu reklamowego Google.
- Uczestnik będzie mógł w należyty sposób zweryfikować działania agencji na swoim koncie lub we własnym zakresie zacząć prowadzić działania w panelu reklamowym Google.
- Uczestnik zidentyfikuje kanały reklamowe, które przynoszą największy zwrot z inwestycji.
- Uczestnik zrozumie jak użytkownicy popadają w interakcje z jego stroną internetową i czego na niej szukają.
- Uczestnik będzie mógł skorzystać z dodatkowych konsultacji z trenerem w ramach wsparcia poszkoleniowego.
- Uczestnik zdobędzie wartościowe kontakty i znajomości biznesowe (networking).
- Uczestnik otrzyma dodatkowe kupony zniżkowe i rabatowe na przydatne w tworzeniu kampanii narzędzia marketingowe.
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Na to szkolenie zalecamy zabrać własny laptop lub tablet z dostępem do konta reklamowego. Osoby nie posiadające jeszcze takiego konta będą je mogły utworzyć podczas szkolenia. Praca na komputerach podczas szkolenia pomoże utrwalić zdobywaną wiedzę i pracować nad własnymi kampaniami rozwiązując od razu pojawiające się wątpliwości i pytania.
Agenda
Dzień 1: Google Ads od podstaw do eksperta
09.00 Rozpoczęcie szkolenia
- Wprowadzenie do reklamy Google Ads
- Plusy i minusy płatnych linków w wyszukiwarce
- Rodzaje reklam Google Ads
- Wyjaśnienie podstawowych pojęć CPC, CPM, CTR itp.
- Omówienie zasady aukcji w Google Ads oraz istoty wyniku jakości
- Modele płatności w Google Ads
- Początek pracy z systemem Google Ads
- Tworzenie konta oraz konfiguracja płatności
- Nawigacja po koncie i struktura kampanii
- Tworzenie pierwszej kampanii tekstowej w sieci wyszukiwania
- Tworzenie skutecznych tekstów reklamowych
- Tworzenie list słów kluczowych przy pomocy odpowiednich narzędzi
- Typy dopasowań słów kluczowych
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
- Rozszerzenia reklam
- Optymalizacja kampanii tekstowych
- Optymalizacja strony docelowej
- Planowanie kampanii displayowej w sieci reklamowej
- Skuteczne targetowanie reklam graficznych
- Tworzenie atrakcyjnych kreacji graficznych i przykłady skutecznych reklam graficznych
13:30 – 14:00 Przerwa obiadowa
- Remarketing – docieraj do osób, które już odwiedziły Twoją stronę
- Remarketing w wyszukiwarce RLSA
- Omówienie przydatnych narzędzi ułatwiających tworzenie kampanii
- Analiza działań konkurencji i analiza statystyk aukcji
- Nowości w Google Ads z drugiej połowy 2018 i 2019 roku
- Reklama wideo w serwisie Youtube
- Reklama na Gmailu
- Reklama produktowa (PLA)
- Edytor reklam i aplikacja mobilna
- Najczęstsze problemy i metody ich rozwiązywania
17.00 Zakończenie 1 dnia szkolenia. Networking, rozmowy na temat biznesu i nie tylko.
Dzień 2: Google Tag Manager i Google Analytics
09.00 Rozpoczęcie szkolenia
- Śledzenie konwersji w Google Ads
- Google Tag Manager – konfiguracja konta i dodanie kodu śledzenia
- Dodawanie kodu śledzenia Google Analytics przez Google Tag Manager
- Publikowanie tagów, konfiguracja zdarzeń i wirtualnych odsłon
- Korzyści wynikające z korzystania z Google Analytics
- Dane zbierane w systemie i struktura panelu Google Analytics
- Omówienie podstawowych wskaźników i ich interpretacja
- W jaki sposób uzyskane dane pomogą nam przy prowadzeniu naszego serwisu?
- Założenie konta, konfiguracja profilu oraz instalacja kodu śledzącego
- Administrowanie kontem GA (dodawanie użytkowników, konfiguracja pulpitów nawigacyjnych, automatyczne raporty, eksport danych, skróty)
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
- Konfiguracja celów na stronie oraz wizualizacja ścieżek ich realizacji
- Omówienie źródeł ruchu, zachowania użytkowników oraz ich lojalności, treści na stronie
- UTM’y i źródła ruchu – narzędzia do budowania adresów URL
- Połączenie Google Analytics z Google Search Console
13:30 – 14:00 Przerwa obiadowa
- Integracja Google Analytics i Google Ads
- Moduł E-commerce
- Zaawansowane raporty Google Analytics
- Omówienie ścieżek wielokanałowych
- Alternatywy dla Google Analytics i inne przydatne narzędzia
17.00 Zakończenie 2 dnia szkolenia. Wręczenie certyfikatów.
Lokalizacja

Przestronna sala szkoleniowa przy ulicy Owocowej znajduje się zaledwie 3 min. jazdy samochodem od katowickiego Spodka, dojazd od ulicy Korfantego.
Atutem tego miejsca jest dogodna lokalizacja i świetny dojazd z wielu kierunków aglomeracji śląskiej, a także bezpłatny parking tuż przy budynku. Uczestnicy podczas przerw mogą skorzystać z sąsiadującego ogrodu. Sala ta jest również świetną bazą dla szkoleń teambuildingowych ze względu na towarzyszące zaplecze, a równocześnie lokalizację w samym sercu Katowic.
Trenerzy

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Z branżą szkoleniową związany od 2014 roku. Od 2016 roku zarządza kilkuosobowym działem marketingu w firmie HRowej, która od tego czasu realizuje strategię „wyłącznie marketing internetowy”, i która m.in. dzięki transformacji budżetów do digital’a zaliczyła w ostatnich 3 latach wzrosty przychodów ~60% rok do roku. Uczestnikom szkoleń przekazuje swoje doświadczenia zdobyte w pracy informatyka, handlowca i web developera. W ramach współpracy z markami Learn Power Group, Auto Master, Projektszkoleniowy.pl. przeprowadził dziesiątki szkoleń z tematyki marketingu internetowego. Ceryfikowany specjalista Google Ads, Google Analytics oraz absolwent międzynarodowego kursu Digital Marketing Institute (Professional Diploma oraz Strategy & Planning). Z wykształcenia informatyk. Fan nowych technologii, robotyki i automatyzacji.
WYKSZTAŁCENIE
Wykształcenie wyższe inżynierskie
Absolwent Politechniki Opolskiej na kierunku Informatyka
Certyfikowany Specjalista Digital Marketing Intitute – Digital Marketing Professional oraz Strategy & Planning
Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics (Google Partners).