szkolenie blog firmowy
Do szkolenia pozostało
  • data 2019-09-12– 2019-09-13
  • cena szkolenia 2500 PLN BUR od 500 PLN (netto)
  • Miejsce Owocowa 19
    40-005 Katowice
  • kontakt +48 502 54 00 80
Zapisz się
140x140

USŁUGA DOFINANSOWANA W RAMACH BUR

Reprezentujesz firmę do 250 osób? Wykorzystaj dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej na doradztwo i szkolenia. W zależności od województwa i wielkości firmy dofinansowanie wynosi nawet do 80% wartości usługi.

Dowiedz się więcej

O SZKOLENIU

Sformułowanie: „Jeśli nie ma Cię w Internecie to nie istniejesz!” staje się z każdym dniem coraz bardziej prawdziwe. Boom na media społecznościowe wciąż trwa i zatacza coraz szersze kręgi zdobywając kolejnych zwolenników i kolejne możliwości dotarcia do nich. Jeśli myślisz, że to nie dla Ciebie, to jesteś w błędzie! Celem szkolenia jest prezentacja uczestnikom możliwości, jakie dają serwisy społecznościowe t.j. Facebook, Intagram, Twitter i LinkedIn z punktu widzenia prezentacji oferty firmy oraz poszerzania grona klientów. Szkolenie ma także za zadanie zapoznać wszystkich uczestników z całym wachlarzem informacji niezbędnym do skutecznego prowadzenia własnych kont w poszczególnych kanałach Social Mediów, zarządzania istniejącą społecznością oraz zwiększania zasięgu i liczby fanów. Zarówno osoby rozpoczynające przygodę z Social Mediami, jak i zaawansowani użytkownicy dzięki udziałowi w szkoleniu będą mogli poszerzyć i usystematyzować posiadaną wiedzę.

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO

  • Właścicieli firm
  • Specjalistów ds. marketingu, reklamy oraz innych osób odpowiedzialnych za promocję firmy w Internecie
  • Firm usługowych i handlowych, dla których strona internetowa to podstawowe narzędzie sprzedaży
  • Osób zlecających działania w Social Mediach firmom zewnętrznym
  • Osoby zamierzające rozpocząć swoją karierę w Social Mediach
  • Osoby chcące promować swój produkt lub usługę online

PORUSZANE ZAGADNIENIA

Dzień 1: Facebook organicznie i Facebook Ads
Dzień 2: Instagram, Linkedin Twitter

Dzięki szkoleniu uczestnik będzie potrafił wypromować swoją firmę w najpopularniejszych mediach społecznościowych. Nauczy się tworzenia angażujących treści i metod pomiaru skuteczności prowadzonych działań.

Uczestnik pozna:
– Dobre praktyki prowadzenia profilu firmowego na Facebooku, LinkedIn, Twitter oraz Intagram
– Dowie się jak skonfigurować Pixel Facebooka i jakie współczynniki warto mierzyć
– Dowie się jak tworzyć i prowadzić płatne działania na Facebooku, Intagramie i LinkedIn
– Dowie się jak tworzyć estyczne i skuteczne kreacje reklamowe bez wydawania dużych budżetów
– Dowie się czym jest Influencer Marketing i jakie możliwości oferuje
– Pozna szereg przydatnych narzędzi do prowadzenia działań w mediach społecznościowych
– Dowie się jak wchodzić w interakcję z swoimi fanami i jak reagować na wypadek kryzysu
– Dowie się jak monitorować wzmianki o swojej firmie w Internecie

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • Uczestnik zdobędzie podstawową i zaawansowaną wiedzę nt. działania najpopularniejszych mediów społecznościowych.
  • Uczestnik będzie mógł dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom zmineiejszyć wydatki na marketing
  • Uczestnik zdobędzie umiejętności tworzenia strategii dla marki w Social Mediach
  • Uczestnik będzie potrafił określić korzyści i zagrożenia jakie dają Social Media w biznesie
  • Uczestnik będzie mógł w należyty sposób zweryfikować działania agencji na swoich profilach lub w własnym zakresie zacząć prowadzić działania na Facebooku, Intagramie, Twitterze i LinkedIn.
  • Uczestnik będzie mógł skorzystać z dodatkowych konsultacji z trenerem w ramach wsparcia poszkoleniowego.
  • Uczestnik zdobędzie wartościowe kontakty i znajomości biznesowe (networking).
  • Uczestnik otrzyma dodatkowe kupony zniżkowe i rabatowe na przydatne w tworzeniu kampanii narzędzia marketingowe.

WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Na to szkolenie zalecamy zabrać własny laptop lub tablet z dostępem do kont Facebook, Intagram, Twitter i LinkedIn oraz kartę płatniczą lub kredytową (potrzebną do ustawienia źródła płatności w panelach reklamowych). Osoby nie posiadające jeszcze takich kont będą je mogły utworzyć podczas szkolenia. Praca na komputerach podczas szkolenia pomoże utrwalić zdobywaną wiedzę i pracować nad własnymi kampaniami rozwiązując od razu pojawiające się wątpliwości i pytania.

Agenda

Dzień 1: Facebook organicznie i Facebook Ads

09.00 Rozpoczęcie szkolenia

  • Social Media Marketing – założenia i definicje
  • Facebook – najważniejsze liczby i przyszłość serwisu
  • Różnice między fanpage’em a kontem prywatnym
  • Tworzenie strony firmowej na Facebooku i podstawowe ustawienia konta
  • Role użytkowników na stronie
  • Rodzaje użytkowników i sposoby interakcji
  • Algorytmy rządzące Facebookiem
  • Rodzaje postów i analiza ich skuteczności
  • Wymiary grafik i sposoby tworzenia atrakcyjnych postów bez pomocy grafika
  • Złote zasady komunikacji na Fanpage’u
  • Aplikacje mobilne od Facebooka i ich funkcjonalność
  • Customer Service na Facebooku

11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

  • Radzenie sobie z kryzysem w mediach społecznościowych
  • Real Time Marketing na Facebooku
  • Messenger i jego możliwości
  • Wydarzenia na Facebooku
  • Grupy na Facebooku
  • Promocja ofert pracy i budowa marki pracodawcy (Employer Branding) za pomocą Facebooka
  • Nowości na Facebooku w 2019 roku

13:30 – 14:00 Przerwa obiadowa

  • Podstawy Facebook Ads
  • Porównanie do systemu Google Ads
  • Typy reklam na Facebooku
  • Miejsca wyświetlania reklam
  • Wyjaśnienie podstawowych pojęć i skrótów
  • Regulamin reklam na Facebooku
  • Modele płatności Facebook Ads
  • Tworzenie różnych typów reklam w Ads managerze
  • Promocja postów z poziomu timeline
  • Targetowanie reklam
  • Tworzenie niestandardowych grup docelowych
  • Tworzenie reklam w oparciu o managera reklam
  • Przykłady skutecznych kreacji graficznych i reklam
  • Narzędzia wspomagające tworzenie kampanii na Facebooku
  • Podsumowanie

17.00 Zakończenie 1 dnia szkolenia. Networking, rozmowy na temat biznesu i nie tylko.

Dzień 2: Instagram, Linkedin Twitter

09.00 Rozpoczęcie szkolenia

  • Instagram w liczbach oraz analiza zaangażowania użytkowników tego serwisu
  • Hashtagi – jak je stosować i znajdować odpowiednie?
  • Tworzenie atrakcyjnych postów i zdjęć na Instagramie
  • Instagram Stories – możliwości jakie niesie z sobą content efemeryczny
  • Treści wideo na Instagramie oraz IGTV
  • Jak pozyskiwać followersów na Instagramie?
  • Przykłady atrakcyjnych profili marek na Instagramie
  • Jak sprzedawać na Instagramie?
  • Dobre i złe praktyki tworzenia treści na Instagramie
  • Współpraca z mikro-influencerami
  • Reklama na Instagramie
  • Nowości na Instagramie
  • Przydatne narzędzia

11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

  • LinkedIn w liczbach i misja serwisu
  • Profesjonalny profil osobowy na LinkedIn
  • Aktywność na profilu i analiza współczynników Social Selling Index
  • Funkcje LinkedIn’a i możliwości stojące za nimi
  • Social Networking i propspecting w branżach B2B
  • Strona firmowa na LinkedIn – jak i co postować?
  • Grupy na LinkedIn
  • Płatne produkty LinkedIn i ich możliwości – LinkedIn Recruiter oraz Sales Navigator
  • Reklama na LinkedIn
  • Nowości na LinkedIn
  • Przydatne narzędzia

13:30 – 14:00 Przerwa obiadowa

  • Twitter – plusy największej platformy mikroblogowej na świecie
  • Tworzenie konta i branding profilu
  • Tweet i Retweet, budowanie list oraz dobre praktyki działań na Twitterze
  • Trendy i hashtagi na Twitterze
  • Reklama na Twitterze – korzyści, typy reklam i metody targetowania
  • Przykłady skutecznych kampanii firm na Twitterze
  • Nowości na Twitterze
  • Przydatne narzędzia

17.00 Zakończenie 2 dnia szkolenia. Wręczenie certyfikatów.

Lokalizacja

Przestronna sala szkoleniowa przy ulicy Owocowej znajduje się zaledwie 3 min. jazdy samochodem od katowickiego Spodka, dojazd od ulicy Korfantego.

Atutem tego miejsca jest dogodna lokalizacja i świetny dojazd z wielu kierunków aglomeracji śląskiej, a także bezpłatny parking tuż przy budynku. Uczestnicy  podczas przerw mogą skorzystać z sąsiadującego ogrodu. Sala ta jest również świetną bazą dla szkoleń teambuildingowych ze względu na towarzyszące zaplecze, a równocześnie lokalizację w samym sercu Katowic.

Trenerzy

trener Robert Słowik

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

Z branżą szkoleniową związany od 2014 roku. Od 2016 roku zarządza kilkuosobowym działem marketingu w firmie HRowej, która od tego czasu realizuje strategię „wyłącznie marketing internetowy”, i która m.in. dzięki transformacji budżetów do digital’a zaliczyła w ostatnich 3 latach wzrosty przychodów ~60% rok do roku. Uczestnikom szkoleń przekazuje swoje doświadczenia zdobyte w pracy informatyka, handlowca i web developera. W ramach współpracy z markami Learn Power Group, Auto Master, Projektszkoleniowy.pl. przeprowadził dziesiątki szkoleń z tematyki marketingu internetowego. Ceryfikowany specjalista Google Ads, Google Analytics oraz absolwent międzynarodowego kursu Digital Marketing Institute (Professional Diploma oraz Strategy & Planning). Z wykształcenia informatyk. Fan nowych technologii, robotyki i automatyzacji.

WYKSZTAŁCENIE

Wykształcenie wyższe inżynierskie
Absolwent Politechniki Opolskiej na kierunku Informatyka
Certyfikowany Specjalista Digital Marketing Intitute – Digital Marketing Professional oraz Strategy & Planning
Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics (Google Partners).

Rekrutacja na to szkolenie została zakończona. Sprawdź najbliższe terminy szkoleń.