Do szkolenia pozostało
  • data 2019-03-25– 2019-03-25
  • cena szkolenia 780 PLN BUR - od 156 PLN (netto)
  • Miejsce Owocowa 19
    40-005 Katowice
  • kontakt +48 502 54 00 80
Zapisz się
140x140

USŁUGA DOFINANSOWANA W RAMACH BUR

Reprezentujesz firmę do 250 osób? Wykorzystaj dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej na doradztwo i szkolenia. W zależności od województwa i wielkości firmy dofinansowanie wynosi nawet do 80% wartości usługi.

Dowiedz się więcej

O SZKOLENIU

Celem szkolenia jest wprowadzenie marki na Instagram, prowadzenie komunikacji marki w social media, wykorzystanie Instagram jako kanału dotarcia do grupy docelowej. Uczestnik zdobędzie wiedzę nt. działania serwisu Instagram oraz jego systemu reklamowego. Będzie mógł w należyty sposób zweryfikować działania agencji na swoim koncie lub we własnym zakresie zacząć prowadzić działania na profilu Instagram. Wartością dodaną jest zdobycie wartościowych kontaktów i znajomości biznesowych (networking) podczas warsztatów.

ADRESACI SZKOLENIA

  • właściciele firm
  • pracownicy działów marketingu i PR
  • pracownicy szukający nowych metod wykorzystywania internetu
  • freelancerzy, którzy chcieliby włączyć do swojej oferty prowadzenie kont na Instagramie
  • osoby zlecające obsługę Instagrama firmom zewnętrznym

PODEJMOWANE ZAGADNIENIA

  • specyfika Instagrama
  • dystrybucja i charakter treści
  • kampanie promocyjne na Instagramie
  • case studies
  • szybkie metody generowania infografik i prostych reklam

Agenda

I blok: Instagram – wprowadzenie

1. Specyfika Instagrama – czym różni się od innych mediów społecznościowych

2. Statystyki – kim są użytkownicy? 3. Marka na Instagramie – cele komunikacji i grupy docelowe

II blok: Ogólne zasady prowadzenia konta

1. Podstawowe informacje – nazwa, bio, zdjęcie profilowe

2. Publikacje – jak i kiedy dodawać posty

3. Algorytm – jak działa i na co wpływa?

III blok Funkcje Instagrama

1. Zdjęcia – estetyka, typy zdjęć i ich obróbka

2. Opisy do zdjęć – jak stworzyć dobre i angażujące copy

3. Hashtagi – w jakim celu i jak skutecznie je stosować?

4. Instagram Stories – jak utrzymywać stałą relację z odbiorcami?

5. Płatne reklamy – możliwości promocji

IV blok Styl komunikacji i narzędzia

1. Tone of voice – jak wypracować własny styl komunikacji

2. Spójność – dlaczego jest tak istotna

3. Budowanie społeczności – jak przyciągnąć i zaangażować odbiorców

4. Przydatne narzędzia – planowanie, obróbka zdjęć

V blok Trendy i ewaluacja

1. Trendy w komunikacji – w Polsce i na świecie

2. Najczęstsze błędy na Instagramie

3. Case studies – marki, którymi warto się zainspirować

4. Podsumowanie – czas na pytania

Lokalizacja

Przestronna sala szkoleniowa przy ulicy Owocowej znajduje się zaledwie 3 min. jazdy samochodem od katowickiego Spodka, dojazd od ulicy Korfantego.

Atutem tego miejsca jest dogodna lokalizacja i świetny dojazd z wielu kierunków aglomeracji śląskiej, a także bezpłatny parking tuż przy budynku. Uczestnicy  podczas przerw mogą skorzystać z sąsiadującego ogrodu. Sala ta jest również świetną bazą dla szkoleń teambuildingowych ze względu na towarzyszące zaplecze, a równocześnie lokalizację w samym sercu Katowic.

Trenerzy

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

Przedstawicielka pokolenia Millenialsów, zatem Instagram to jej naturalne środowisko – także z punktu widzenia zawodowego. Na co dzień pracuje w agencji public relations, gdzie zajmuje się komunikacją dla firm z różnych branż – od NGO, przez deweloperów, aż po telekomunikację. Prowadzi szkolenia dla klientów agencji public relations w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych Instagram oraz Facebook w strategii wizerunkowej i promocyjnej firmy. Ekspert w zakresie Instagrama – autorka opracowań i artykułów na temat trendów w mediach społecznościowych. Prywatnie miłośniczka mody, festiwali muzycznych i dobrej kawy.

WYKSZTAŁCENIE

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego (Komunikacja wizerunkowa  ze specjalizacją communication design).

Rekrutacja na to szkolenie została zakończona. Sprawdź najbliższe terminy szkoleń.