140x140

USŁUGA DOFINANSOWANA W RAMACH BUR

Reprezentujesz firmę do 250 osób? Wykorzystaj dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej na doradztwo i szkolenia. W zależności od województwa i wielkości firmy dofinansowanie wynosi nawet do 80% wartości usługi.

Dowiedz się więcej

O SZKOLENIU

Facebook oferuje dotarcie do ponad połowy polskich internautów, jest jednym z najbardziej demokratycznych mediów w Internecie i gromadzi właściwie wszystkie grupy docelowe. Dla marketera i reklamodawcy to prawdziwy raj na ziemi, w dodatku zazwyczaj tańszy od swojego największego konkurenta, czyli Google AdWords. Niestety system reklamowy jest dość skomplikowany i bez odpowiedniej wiedzy możemy zmarnować sporo pieniędzy na samodzielną naukę

Praktyczne warsztaty przybliżą uczestnikom możliwości panelu reklamowego zarówno dla zastosowań podstawowych, jak i bardziej zaawansowanych, a także działanie Power Editora – rozbudowanego narzędzia reklamowego o ogromnych możliwościach.

Ze względu na praktyczny charakter zajęć uczestnicy muszą podczas warsztatów posiadać komputer, konto w serwisie Facebook oraz kartę płatniczą lub kredytową (potrzebną do ustawienia źródła płatności w panelu reklamowym).

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO

  • właścicieli i pracowników sklepów internetowych
  • kadry kierowniczej
  • właścicieli jednoosobowych przedsiębiorstw, specjalistów i freelancerów
  • twórców startupów
  • pracowników działów handlowych,
  • pracowników działów marketingu i promocji
  • agencji marketingowych, które mają lub chciałyby mieć ten element w swojej ofercie
  • instytucji publicznych – kultury, sportu, turystyki, samorządów i innych
  • organizacji pozarządowych
  • firm, które zlecają tego typu działania
  • osób, które chcą zwiększyć swoje szanse na rynku pracy (studenci, młode mamy itp.)

PORUSZANE ZAGADNIENIA

  • Jakie typy reklam oferuje Facebook?
  • Ile kosztuje reklama na Facebooku?
  • Czy bardziej opłaca się Google AdWords czy Facebook Ads?
  • Na co zwracać uwagę planując reklamę?
  • Jakie szanse i zagrożenia stoją przed facebookowymi kampaniami?
  • Jak wykorzystać rozbudowane opcje targetowania reklam?
  • Jak wyglądają płatności za reklamy?
  • Czy można otrzyma fakturę za reklamy i jakich działań to wymaga?
  • Czy dane podawane w panelu reklamowym są bezpieczne?
  • Na co zwracać uwagę tworząc teksty i grafiki reklamowe?
  • Czy można i warto reklamować się poza Polską?
  • Jak mierzyć efektywność swoich kampanii i jak je optymalizować
  • Dlaczego warto korzystać z opcji powiązanych reklam? Czy to się opłaca?
  • Co mówi regulamin Facebooka o reklamach?
  • Jakie są najczęstsze powody odrzucenia kampanii?
  • Jak stworzyć reklamę fanapage? Kiedy wykorzystywać tę formę promocji?
  • Jak stworzyć reklamę posta? Kiedy wykorzystywać tę formę promocji?
  • Jak stworzyć reklamę wydarzenia? Kiedy wykorzystywać tę formę promocji?
  • Jak stworzyć reklamę kierującą poza Facebooka? Kiedy wykorzystywać tę formę promocji?
  • Jakie jeszcze opcje reklamowe oferuje Facebook i jak je stosować?
  • Czym jest piksel konwersji i jak go wykorzystywać?

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

Uczestnicy warsztatu zapoznają się z panelem reklamowym i narzędziem Power Editor, co oznacza możliwość samodzielnego zarządzania kampaniami na Facebooku. Pozwoli to w wielu wypadkach zrezygnować z pomocy firm zewnętrznych. Podczas warsztatu uzupełnione zostaną wszelkie niezbędne do tworzenia i uruchamiania kampanii dane, a także stworzone zostaną przykładowe reklamy różnych typów, więc użytkownicy zapoznają się nie tylko z teorią, ale także z pomocą trenera zdobędą pierwsze praktyczne doświadczenia i unikną pułapek w późniejszych działaniach na własną rękę.