140x140

USŁUGA DOFINANSOWANA W RAMACH BUR

Reprezentujesz firmę do 250 osób? Wykorzystaj dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej na doradztwo i szkolenia. W zależności od województwa i wielkości firmy dofinansowanie wynosi nawet do 80% wartości usługi.

Dowiedz się więcej

O SZKOLENIU

Zacznij inwestować w odpowiednie kanały reklamowe w sieci oraz analizuj działania zewnętrznych firm świadczących Ci usługi reklamowe! Poprzez odpowiednie określenie celów biznesowych Twojej strony internetowej dowiedz się w jaki sposób możesz zwiększyć ruch oraz zwielokrotnić zysk i pozyskać nowych klientów. Naucz się odpowiednio analizować dane, wyciągaj odpowiednie wnioski i działaj skutecznie, aby zwiększyć ROI!

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO

  • Właścicieli firm
  • Specjalistów ds. marketingu, reklamy oraz innych osób odpowiedzialnych za promocję firmy w Internecie
  • Firm usługowych i handlowych, dla których strona internetowa to podstawowe narzędzie sprzedaży
  • Osób zlecających pozycjonowanie i prowadzenie kampanii AdWords firmom zewnętrznym
  • Osoby zamierzające rozpocząć swoją karierę w marketingu internetowym
  • Osoby chcące promować swój produkt lub usługę online

PORUSZANE ZAGADNIENIA

Dzień 1: WARSZTATY Google Ads od podstaw do eksperta
Dzień 2: WARSZTATY Google Tag Manager i Google Analytics

Dzięki szkoleniu uczestnicy zdobędą wiedzę jak wydawać swoje budżety na reklamę w systemie Google Ads w sposób optymalny i zgodny z rekomendacjami Google.

Uczestnik pozna:
– Sposób działania systemu reklamowego Google Ads
– Rodzaje reklam
– Typy dopasowań słów kluczowych
– Budowę listy słów kluczowych i podział na grupy reklam
– Sposób pisania skutecznych tekstów reklamowych
– Sposoby optymalizacji jakości reklam
– Założenia skutecznej strony docelowej
– Budowę kampanii graficznej w sieci reklamowej Google
– Tworzenie reklamy remarketingowej
– Metody pomiaru i analizy skuteczności reklam w Google Analytics
– Sposoby mierzenia konwersji i działania narzędzia Google Tag Manager

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • Uczestnik zdobędzie podstawową i zaawansowaną wiedzę nt. działania systemu reklamowego Google.
  • Uczestnik będzie mógł w należyty sposób zweryfikować działania agencji na swoim koncie lub we własnym zakresie zacząć prowadzić działania w panelu reklamowym Google.
  • Uczestnik zidentyfikuje kanały reklamowe, które przynoszą największy zwrot z inwestycji.
  • Uczestnik zrozumie jak użytkownicy popadają w interakcje z jego stroną internetową i czego na niej szukają.
  • Uczestnik będzie mógł skorzystać z dodatkowych konsultacji z trenerem w ramach wsparcia poszkoleniowego.
  • Uczestnik zdobędzie wartościowe kontakty i znajomości biznesowe (networking).
  • Uczestnik otrzyma dodatkowe kupony zniżkowe i rabatowe na przydatne w tworzeniu kampanii narzędzia marketingowe.

WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Na to szkolenie zalecamy zabrać własny laptop lub tablet z dostępem do konta reklamowego. Osoby nie posiadające jeszcze takiego konta będą je mogły utworzyć podczas szkolenia. Praca na komputerach podczas szkolenia pomoże utrwalić zdobywaną wiedzę i pracować nad własnymi kampaniami rozwiązując od razu pojawiające się wątpliwości i pytania.