140x140

USŁUGA DOFINANSOWANA W RAMACH BUR

Reprezentujesz firmę do 250 osób? Wykorzystaj dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej na doradztwo i szkolenia. W zależności od województwa i wielkości firmy dofinansowanie wynosi nawet do 80% wartości usługi.

Dowiedz się więcej

O SZKOLENIU

Sformułowanie: „Jeśli nie ma Cię w Internecie to nie istniejesz!” staje się z każdym dniem coraz bardziej prawdziwe. Boom na media społecznościowe wciąż trwa i zatacza coraz szersze kręgi zdobywając kolejnych zwolenników i kolejne możliwości dotarcia do nich. Jeśli myślisz, że to nie dla Ciebie, to jesteś w błędzie! Celem szkolenia jest prezentacja uczestnikom możliwości, jakie dają serwisy społecznościowe t.j. Facebook, Intagram, Twitter i LinkedIn z punktu widzenia prezentacji oferty firmy oraz poszerzania grona klientów. Szkolenie ma także za zadanie zapoznać wszystkich uczestników z całym wachlarzem informacji niezbędnym do skutecznego prowadzenia własnych kont w poszczególnych kanałach Social Mediów, zarządzania istniejącą społecznością oraz zwiększania zasięgu i liczby fanów. Zarówno osoby rozpoczynające przygodę z Social Mediami, jak i zaawansowani użytkownicy dzięki udziałowi w szkoleniu będą mogli poszerzyć i usystematyzować posiadaną wiedzę.

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO

  • Właścicieli firm
  • Specjalistów ds. marketingu, reklamy oraz innych osób odpowiedzialnych za promocję firmy w Internecie
  • Firm usługowych i handlowych, dla których strona internetowa to podstawowe narzędzie sprzedaży
  • Osób zlecających działania w Social Mediach firmom zewnętrznym
  • Osoby zamierzające rozpocząć swoją karierę w Social Mediach
  • Osoby chcące promować swój produkt lub usługę online

PORUSZANE ZAGADNIENIA

Dzień 1: Facebook organicznie i Facebook Ads
Dzień 2: Instagram, Linkedin Twitter

Dzięki szkoleniu uczestnik będzie potrafił wypromować swoją firmę w najpopularniejszych mediach społecznościowych. Nauczy się tworzenia angażujących treści i metod pomiaru skuteczności prowadzonych działań.

Uczestnik pozna:
– Dobre praktyki prowadzenia profilu firmowego na Facebooku, LinkedIn, Twitter oraz Intagram
– Dowie się jak skonfigurować Pixel Facebooka i jakie współczynniki warto mierzyć
– Dowie się jak tworzyć i prowadzić płatne działania na Facebooku, Intagramie i LinkedIn
– Dowie się jak tworzyć estyczne i skuteczne kreacje reklamowe bez wydawania dużych budżetów
– Dowie się czym jest Influencer Marketing i jakie możliwości oferuje
– Pozna szereg przydatnych narzędzi do prowadzenia działań w mediach społecznościowych
– Dowie się jak wchodzić w interakcję z swoimi fanami i jak reagować na wypadek kryzysu
– Dowie się jak monitorować wzmianki o swojej firmie w Internecie

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • Uczestnik zdobędzie podstawową i zaawansowaną wiedzę nt. działania najpopularniejszych mediów społecznościowych.
  • Uczestnik będzie mógł dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom zmineiejszyć wydatki na marketing
  • Uczestnik zdobędzie umiejętności tworzenia strategii dla marki w Social Mediach
  • Uczestnik będzie potrafił określić korzyści i zagrożenia jakie dają Social Media w biznesie
  • Uczestnik będzie mógł w należyty sposób zweryfikować działania agencji na swoich profilach lub w własnym zakresie zacząć prowadzić działania na Facebooku, Intagramie, Twitterze i LinkedIn.
  • Uczestnik będzie mógł skorzystać z dodatkowych konsultacji z trenerem w ramach wsparcia poszkoleniowego.
  • Uczestnik zdobędzie wartościowe kontakty i znajomości biznesowe (networking).
  • Uczestnik otrzyma dodatkowe kupony zniżkowe i rabatowe na przydatne w tworzeniu kampanii narzędzia marketingowe.

WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Na to szkolenie zalecamy zabrać własny laptop lub tablet z dostępem do kont Facebook, Intagram, Twitter i LinkedIn oraz kartę płatniczą lub kredytową (potrzebną do ustawienia źródła płatności w panelach reklamowych). Osoby nie posiadające jeszcze takich kont będą je mogły utworzyć podczas szkolenia. Praca na komputerach podczas szkolenia pomoże utrwalić zdobywaną wiedzę i pracować nad własnymi kampaniami rozwiązując od razu pojawiające się wątpliwości i pytania.