140x140

USŁUGA DOFINANSOWANA W RAMACH BUR

Reprezentujesz firmę do 250 osób? Wykorzystaj dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej na doradztwo i szkolenia. W zależności od województwa i wielkości firmy dofinansowanie wynosi nawet do 80% wartości usługi.

Dowiedz się więcej

O SZKOLENIU

Sformułowanie: „Jeśli nie ma Cię w Internecie to nie istniejesz!” staje się z każdym dniem coraz bardziej prawdziwe. Boom na media społecznościowe rozpoczął się wprawdzie niedawno, ale zatacza coraz szersze kręgi i zdobywa kolejnych zwolenników. Jeśli myślisz, że to nie dla Ciebie, to jesteś w błędzie! Celem szkolenia jest prezentacja uczestnikom możliwości, jakie daje serwis społecznościowy Facebook z punktu widzenia prezentacji oferty firmy oraz poszerzania grona klientów. Szkolenie ma także za zadanie zapoznać wszystkich uczestników z całym wachlarzem informacji niezbędnym do skutecznego prowadzenia fanpage na Facebooku, zarządzania istniejącą społecznością oraz zwiększania zasięgu i liczby fanów. Zarówno osoby rozpoczynające przygodę z tym medium, jak i zaawansowani użytkownicy Facebooka dzięki udziałowi w szkoleniu będą mogli poszerzyć i usystematyzować posiadaną wiedzę.

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO

  • Właściciel firm
  • Osób odpowiedzialnych za promocję firmy
  • Pracowników działów marketingu i reklamy odpowiedzialnych za promocję firmy w Internecie
  • Wszystkich tych, którzy chcą poznać podstawowe narzedzia i aplikacje wykorzystywane w prowadzeniu profili firmowych na Facebooku

PORUSZANE ZAGADNIENIA

  • Kilka słów wstępu, czyli czym są media społecznościowe.
  • Co z tym Facebookiem, czyli zagrożenia, szanse i regulaminy.
  • Prosto do celu, czyli jak tworzyć i wdrażać strategię social media.
  • Statusy, zdjęcia i filmiki, czyli typy postów na Facebooku.
  • „Lajki” „szery” i „komenty”, czyli interakcje na Facebooku.
  • Co to za cyferki, czyli facebookowe statystyki.
  • Jak to ugryźć, czyli garść praktycznych porad.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • Dokładne poznanie nowego narzędzia do promocji firmy, marki jakim jest Facebook
  • Mniejsze wydatki na marketing
  • Możliwość samodzielnego i skutecznego zarządzania fanpage małymi i średnimi
  • Określenie korzyści i zagrożeń jakie daje Facebook
  • Zdobycie umiejętności tworzenia strategii dla marki na Facebooku